gomblyuk

gomblyuk

Huzat etetőszék-párnára

2018. augusztus 03. - Ágivarr

A nagyobb gyerekeim korában is létezett már ez az egyszerű, mégis tökéletesen funkcionáló etetőszék, most is ilyet vettünk Bubunak. Nehéz feladat volt, mert a széket, a tálcát és a párnát három különböző IKEA áruházból tudtuk csak összevadászni, rokoni segítséggel. A párnáról kiderült, az utolsót hoztuk el, mert kivonják a forgalomból, új dizájn lesz. Mivel a párna huzata elég hamar elkoszolódik, gyakran kell mosni, és addig vagy csupaszon van a felfújható műanyag belső, vagy ...

... gyorsan varrok egy póthuzatot.

etetoszek_parna_6.jpgEhhez olyan anyagot kerestem, ami nem szívja a nedvességet, inkább taszítja, sőt, ha lehet, vízlepergetős, illik a többi holmihoz az ebédlőben és olcsó. Találtam is ilyet egy zuhanyfüggöny alakjában, a Pepcoban. Egy részéből valóban zuhanyfüggöny lett. :)

A félbehajtott anyagra ráterítettem a huzatot, ceruzával körberajzoltam.

etetoszek_parna_2.jpg

Kivágtam, mindenhol kb. 2 cm-t hagytam rá a párna vastagsága miatt, alul pedig kb. 5 cm-t, mert patenttal fog záródni.

etetoszek_parna_3.jpg

Az alsó nyílás kivételével körbevarrtam, a nyílásnál kétszer visszahajtva letűztem. Nem sokat vacakoltam vele, nem szépségversenyre megy... Négy fehér patenttal záródik.

etetoszek_parna_4.jpg

És mit találtam? Most, hogy próbáltam képet keresni az IKEA oldalán az eredeti párnáról, helyette megtaláltam az újat, amit azóta forgalmaznak.

klammig.jpgKép az IKEA honlapjáról.

Hát nem mint két tojás?! :) :) :)

etetoszek_parna_5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr2214160033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása