gomblyuk

gomblyuk

Rövid életű bölcsis tároló

2020. május 07. - Ágivarr

Március 16. óta nem járunk bölcsibe SEM. Múlt héten hazahoztam Bubu összes holmiját, köztük azt a kis tárolót is, amit a bölcsis szekrénybe varrtam.

02_zsebes_tarolo_1.jpg

A nagyobb gyerekek bölcsijében akasztórúd volt, ahová a hagyományos vállfás tárolót használtuk (azokat is én varrtam). Bubu bölcsijében mindenkinek egy kis szekrény jut, nem elég széles, nem elég magas, az akasztó sem a megfelelő helyen van egy vállfának. A hátsó falán két kis gombócot lehetett akasztónak használni.

00_szekrenya.jpg

Sokmindennek kell elférnie a szekrényben: pelenka, 2-3 váltás benti ruha, télen overall, pulóver, sál, sapka stb. Legalább a váltás ruhákat (póló, nadrág, zokni) jó rendezetten tárolni, ezért a hátsó gombócokra egy háromzsebes tárolót terveztem.

Pamutvásznat, pamut szegő ferdepántot és farudat használtam hozzá.

01_varras_1.jpg

Bubu jele alma :)

A szekrény méreteit figyelembe véve megrajzoltam a tároló alapját és a zsebek elhelyezkedését.

01_varras_2.jpg

A zsebek és a tároló felső szélét elszegtem a ferdepánttal.

01_varras_3.jpg

Színt színére fordítva felvarrtam a zsebek alsó szélét, a két oldalukhoz közel hajtást varrtam bele, hogy legyen harmadik dimenziója is a zsebeknek.

01_varras_4.jpg

Végül a tartó két oldalát szegtem el a ferdepánttal. Az alsó szélét és a felső "füleket" visszahajtottam, levarrtam olyan szélességben, hogy beleférjen a rúd. A felső rudat a felakasztáshoz, az alsót merevítésnek használtam.

02_zsebes_tarolo_2.jpg

Sajnos nem használhattuk sokat. Bubu szeptembertől óvodás lesz. Papíron...

További négy zsebes tárolómról itt olvashatsz: csipeszekhez, mobiltelefonhoz, pipereholmihoz, éjjeli szekrény helyett.

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr1615669220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása