gomblyuk

gomblyuk

Függő piperetartó

2015. július 22. - Ágivarr

Néhány éve a nyaralóban lecseréltük a sötétítőfüggönyöket, és díszpárnákat is készítettünk. A már meglévő piros kanapéhoz választottunk anyagot az IKEA áruházban.

2012 07 21 Játék (4)

A maradék anyag egy részéből felakasztható piperetartót varrtam. A másik részéből további párnákat tervezek, remélem, hogy ezen a nyáron elkészülnek.

Amikor utazáshoz készülünk, egy szép nagy neszesszerbe beledobáljuk azokat a holmikat, amikre az utazás, nyaralás során szükségünk lehet. Négy  ember kisebb nagyobb flakonjaival, tubusaival, hajkeféivel stb. eléggé tele szokott lenni a neszesszer, behúzni is nehéz, később pedig kényelmesen megtalálni benne bármit pedig szinte lehetetlen.

Ezért készítettem ezt a felakasztható tárolót, ami üresen laposra hajtogatható, tele felakasztható – mi a fürdőszobaablakba szoktuk fellógatni. A vállfát a nyaralóban találtam.

2015 07 22

Az én vállfám 40 cm széles, ezért a tárolót is ilyen szélesre varrtam. Magassága kb. 80 cm, és három sorban készítettem rá zsebeket mindenféle méretben a tisztálkodó és szépítkező szerek méretének megfelelően.

Tervrajz 2D

Az alsó szélső zsebek 20 cm magasak és 11 cm szélesek a testápolók, samponok, balzsamok általános méretének megfelelően. A középső zsebbe az ezeknél nagyobb dolgokat tesszük. A következő zsebsor négy egyforma széles (itt 10 cm), 15 cm magas zsebre oszlik. A felső zsebekbe belevittem egy kis kanyart (szó szerint), hogy a középső, egyenként 4-4 cm széles kis „ceruzatartókból” kilógjon, így könnyen kivehető legyen a szempillafesték és a hasonló méretű apróságok.

Saját anyagával szegtem el a széleket, a vállfára pedig a rajzon szürkével jelölt – piros résszel egybeszabott – „fülek” visszahajtásával és levarrásával rögzítettem a tárolót.

A mindennapos használatú dolgokat tartjuk ebben könnyen elérhetően és átláthatóan. Ami csak ritkán, vagy remélhetőleg sosem kell (pl. gyógyszerek), az maradhat a nagy neszesszerben. Mosható, csinos, praktikus, kis helyen elfér. Gomblyukos :)

Egy másik zsebes tárolómról itt olvashatsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr5714095191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágyzseb | 2015.07.22. 22:25:17

[…] :) Egy másik zsebes tárolómról itt olvashatsz. […]

Nem lehet elég korán kezdeni! | 2015.08.02. 19:31:34

[…] Itt megnézheted, hogy mi minden készült még a nyaralóba! […]

A párnahuzat négyszögesítése | 2015.08.13. 19:03:18

[…] csíkos anyag végére értem. Készült belőle függöny, díszpárnahuzat, piperetartó, végül most egy újabb párnahuzatban éli tovább […]
süti beállítások módosítása