gomblyuk

gomblyuk

Ovis hátizsák

2020. augusztus 06. - Ágivarr

Bubu szeptembertől óvodás lesz. Pár hónapja varrtam neki egy hátizsákot, hogy a kulacsát, pulóverét, kincseit tudja miben szállítani.

12_1.jpg

Pici korában volt egy felfújható játszóhengerünk, amit nagyon szeretett.

02_4.jpg

Mikor kilyukadt, szétvágtam, a használható részeit eltettem. Az oldalán lévő állatkás körrel már akkor hátizsákos terveim voltak. Most, két év múlva elővettem. :)

03_2.jpg

A Makerist mini Magali hátizsák-szabásmintáját használtam fel, Karácsonykor minden mintájuk 2 euróba kerül.

Az elejét a majmos körlap méretéhez nagyítottam projektorral.

04_4.jpg

A projektor szabás-varrásban való használatáról legutóbb írtam részletesen. A hátizsák elkészítése nem volt nehéz és gyorsan is ment, és a kis zsebet is elhagytam róla. 90-es tűt használtam. Íme néhány kép a folyamatról.

05_4.jpg

 

06_3.jpg

 A vállpántokat a leírástól eltérően oldottam meg, fület is varrtam rá. 

07_2.jpg

 

09_1.jpg

A szabályozó sajnos egy kicsit szűk a hevederhez, de legalább színben passzol. :)

11_1.jpg

Az biztos, hogy nincs még egy ilyen hátizsák. :)

10_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr9816105510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása