gomblyuk

gomblyuk

Hálóing

2021. február 01. - Ágivarr

Januárban összeszámoltam, hogy kb. 50 bejegyzéssel vagyok elmaradva a varrásaimhoz képest. Érdekes, hogy ezekből vagy 15 pizsama, hálóing vagy hálózsák volt. :) A legrégebbi közülük ez a hálóing, 2015-ből, amit a lányomnak varrtam.

haloing_2_1.jpg

Az anyagot (100% pamut, elasztán nélkül, így mérsékelten nyúlik csak) az I Love Textilben vettem, azóta is gyakran van hasonló náluk. A szabásminta egy raglán ujjas póló / ruha az Ottobre magazinból (2013/5. szám).

haloing_3.jpg

 

haloing_1.jpg

A nyakkivágáshoz egyszínű jersey-ből készítettem a pántot.

haloing_5.JPG

 

haloing_6.JPG

Ami igazán szép benne, az az ujja és alja szegélye. A 3 cm szélesen visszahajtott széleken kagylóöltést használtam (varrógép vaköltésével, öltésszélesség 2 mm, öltéshosszúság 6 mm), ezzel különösen finom, nőies részlettel gazdagodott a hálóing.

nevtelen.jpg

haloing_7_1.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr7416411278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása