gomblyuk

gomblyuk

iPad tok filcből

2020. november 21. - Ágivarr

Lányom iPadjére varrtam filcből tokot. Olyat szerettem volna, amiből nem tud csak úgy véletlenül kicsúszni.

06_4.jpg

Az I♥Textilben találtam 4 mm vastag szürkéskék filcet.

01_4.jpg

Zöld, méterre kapható cipzárat, maradék zöld, vékonyabb filcet és zöld cérnát használtam hozzá.

02_5.jpg

Megmértem az iPad-et, és két, minden irányban 3-3 cm-vel nagyobb téglalapot szabtam ki.

A cipzárat 5-5 cm-vel hosszabbra vágtam, mint téglalapok szélessége, ráhúztam a kocsit. Megerősített egyenes öltéssel, 90-es tűvel rávarrtam a cipzárat a két filclap hosszanti oldalára (a lenti képen a B jelű öltéssel) úgy, hogy a két végén 2-2 cm-t kihagytam.

kepkivagas_3.JPG

 

03_3.jpg

Pontosan egymásra fektettem a két filclapot. A cipzár túlnyúló végeit derékszögben behajtottam, hogy ne látszódjanak ki a tokból. A vékonyabb zöld filcből 3x6 cm-es téglalapokat vágtam, félbehajtottam, és a cipzárvégek közrefogásával a tok belseje felől kifelé kilógattam. A képek beszédesebbek. :)

04_5.jpg

 

04a_1.jpg

Ezzel egyrészt eltüntettem a cipzárvégeket, így védem is az iPadet a cipzártól, másrészt belül és kívül is csinos részletet adtam a tokhoz. Szintén megerősített öltésekkel körbevarrtam a tokot. Kész :)

05_5.jpg

 

07_3.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr7316293562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása