gomblyuk

gomblyuk

Varrjunk végre!

2015. március 01. - Ágivarr

A varrógép most is csak mutatóba kerül elő, de a szereplők közt megtalálható a textil, a cérna és a gomb is. Nemrég a közvetlen kollégáim egyikéhez ellátogatott a gólya, szerettünk volna neki gratulálni, amihez az alábbi "képeslapot" készítettem.

Kisfiú lett a bébi, ugye egyértelmű :) Kellett hozzá:
  • karton vagy erősebb papír, képeslap méretűre vágva
  • textilmaradékok
  • szatén ferdepánt (vagy bármilyen szalag)
  • csipkeszalag
  • mindenféle pici gombok, lehetőleg laposak és lyukasak, nem fülesek
  • kétoldalú ragasztó
  • cikcakk olló
  • cérna
  • varrógép :)
Miután kitaláltam a hozzávalók elrendezését a lap elején, kétoldalú ragasztót tettem a fonákjukra és méretre vágtam őket, körben egy cikcakk ollóval.
Elrendezés után következett a felragasztás, amitől szépen simulnak az egyes anyagrészek a kartonra, nem mozdulnak el többé, és varrni is sokkal könnyebb lesz. A ragasztóanyag a szélek foszlását is megakadályozza (egy ideig).
Utolsónak a csipkeszalagot ragasztottam fel:
Éééés most megmutatok egy intim részletet a varrógépemből :), amint körbevarrom a textil-applikációt a kartonon.
A fonákoldalon celluxszal rögzítettem a cérnavégeket, így nem keletkeznek kidudorodó csomók.
Van egy nagy doboz gombom, mindenféle maradék, még a nagymamámtól örököltem többet, de nekem is gyűlt az évek során. Ezek közt találtam megfelelő kis méretű és színben illő gombocskákat, amiket ilyen csinos sorrendbe lehet helyezni:
A gombokat folyékony barkácsragasztóval rögzítettem, száradás után pedig tűvel-cérnával felvarrtam, de ez már csak a díszítés. A korábban leírt módon az egész fonákoldalt befedtem kétoldalú ragasztóval és egy darab cakkosra vágott textillel, így a varratokból, gombfelvarrásból semmi sem látszik.
Íme a kész üdvözlőlap:
A kisbabának írt üzenet mellé egy fekete-fehér csoportkép került, majd átadtuk a postának. Annak ellenére, hogy tértivevényes volt a levél, elkeveredett, hosszas keresés után került csak elő, és jutott el acímzetthez...

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr5614095165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása