gomblyuk

gomblyuk

Gyertyatartó mérték után

2015. március 02. - Ágivarr

Fényképek rendezgetésekor akadtam ezekre a pár éves fotókra, valamelyik gyerek szülinapján készültek. Akkor már sokadik alkalommal csináltam meg ezt a "gyertyatartót". Már nem emlékszem, hol vettem ezeket a vastag születésnapi gyertyákat, de sehol nem lehetett hozzá tartót kapni, amivel a tortába lehet szúrni őket. Ezért valami házi megoldást kellett kitalálni.

Alufóliából kb. 10x10 cm-es négyzeteket téptem, az egyik élüket behajtottam.

A gyertyát úgy kezdtem el beletekerni, hogy az egyharmadát fedje az alufólia, és az egyik sarkát behajtottam, hogy "elfogyjon", ne maradjon vágott szél.

Így szépen elfogy az alufólia, és egész szabályosan csavarodik a gyertyára.

Az alufólia túllógó végét alaposan megcsavartam, közben lapogattam, hogy tömör, merev és hegyes "szárat" kapjak, amivel könnyen a tortába lehet szúrni a gyertyát.
Íme az összes gyertya felszerszámozva :)
És a torta, rajta a gyertyákkal. A színes gyertyákhoz még jól is mutat az egyszerű, fém színű tartó, és a puhább állagú tortákban sokkal jobban meg is áll, mint a kicsi műanyag tüskék (nem mintha itt alternatíva lett volna...).

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr1714095163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása