gomblyuk

gomblyuk

Egy ropi naplója - pizsama

2016. március 15. - Ágivarr

Szeretek textilboltba járni, akkor is, ha semmit nem akarok venni. Nézegetem, tapogatom az anyagokat. Ha eladóként kellene dolgoznom, egész biztos textilboltot választanék! A textil-webáruházak kínálatában is időről időre elmerülök, jól kinézegetem magam, de végül legtöbbször nem veszek semmit. Nagyon szépek (és többnyire nagyon drágák) az ott kapható textilek, és bár a minőségük szinte kivétel nélkül nagyon magas, mégsem tapogathatom meg. Legutóbb mégis rendeltem egy térdnadrágra valót a Fabrikashoptól , mert olyat találtam ott, aminek nem tudtam ellenállni. :) Egy ropi naplója mintás Robert Kaufmann pamutvászon! A fiam odáig lesz érte, a könyv összes kötete megvan magyarul, és némelyik angolul is.


02 Alapanyag.JPG

 

Egy nyári pizsamát képzeltem el belőle, addig még van elég idő is megvarrni, gondoltam. Végül olyan gyors és ügyes voltam, hogy már kész a pizsama, és Húsvétra oda is tudom adni ajándékként.

Úgy képzeltem, hogy a pizsama nadrágja a ropis anyagból lesz, és veszek hozzá egy sima fehér pólót, amit valahogy összehozok a nadrággal.

A fiam méretei alapján - most először - készítettem egy férfi nadrág szabásmintát gumis derekú fazonhoz. Egy sima pizsamaszabásminta is jó lett volna, amit itthon találok valamelyik magazinomban, de ki akartam próbálni ezt a szerkesztést is. A végeredmény így néz ki:

01 Szabásminta

Nagyon gyorsan elkészült, az elejét és a hátát ugyanis egybeszabtam. A derekára 2 cm-es gumihoz készítettem gumiházat. Íme:

03 Gatya.JPG

A fehér pólóra egy mellzsebet varrtam a maradék ropis anyagból:

04 Póló (2)

Levágtam a textil szövött szélére nyomtatott márkajelzést is (Diary of a Wimpy Kid), és a póló alsó szegélyére varrtam:

04 Póló (3)

Kevesebb, mint 2 óra alatt készítettem egy fiúpizsamát. Alig várom, hogy a fiam kibontsa az ajándékot és nagyon-nagyon meglepődjön és örüljön. :) Szerencsére egyelőre nincs Facebookja, a többiek pedig tartsák titokban még két hétig!

05 Pizsi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr114095237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása