gomblyuk

gomblyuk

Térdnadrág kockásban

2016. július 18. - Ágivarr
Délutáni gyors: munka után egy korábban kiszabott nadrág megvarrása a fiamnak. Ebből az anyagból (I ♥ Textil) két nadrágra valót is vettem: egyet a mostanában nagyon tempósan növő fiamnak, a másikat a férjemnek - ezzel nem sietek, ő nem növi ki...
2016 07 18 Matyi gatya (7).JPG

Elöl két mély zseb, szegélye a lányomnak varrt fodros farmerruha maradékából készült, hátul szintén két nagy zseb.
2016 07 18 Matyi gatya (4).JPG
Az elején álslicc van, olyan mintha, de mégsem. :)
2016 07 18 Matyi gatya (1)
A dereka gumis, 4 cm széles gumiházába 3 cm-es gumit húztam, és két sorban egyenes öltéssel letűztem, hogy ne csavarodjon el.
2016 07 18 Matyi gatya (5).JPG
Annyira utolsó pillanatban készült, hogy a következő hónapban már kicsi lesz sajnos.
2016 07 18 Matyi gatya (8).JPG
Tanulság egyébként: kimostam, kivasaltam szabás előtt, de nem gondoltam bele, hogy a négyzetrács nem egymáson lesz a két réteg kiszabásakor. Ezért - főleg a hátulján látszik jól - nem igazán sikerült szimmetrikusra a minta. :) Sebaj, majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr8814095275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása