gomblyuk

gomblyuk

Kisgyerek pólót teszteltem

Love Notions: Game Day Jersey

2019. szeptember 09. - Ágivarr

Saját ruhatáram tervezgetése mellett a gyerekeim számára is folyamatosan kell varrnom, főleg Bubunak, aki nő, mint a gomba. Örültem, amikor a Love Notions kiválasztott az új szabásmintája tesztelésére. Pólóra mindig szüksége van. :)

img_20190824_093420a.jpg

Azt már tudod, hogy szeretem a Love Notions mintáit, mert az erősebb mellűekre is gondolnak, és eddig minden mintájukból varrt ruhám jól sikerült. A Game Day Jersey szabásminta részeiből kétféle nyakkivágással és kétféle ujjhosszal lehet pólót varrni, lányoknak akár ruha hosszúságban is.

1.JPG

Kétévestől 16 éves korig terjed a minta méretezése, kb. 90-160 cm testmagasságig és 50-85 cm mellbőségig. Íme a részletes mérettábla (inchben):

2_1.JPG

A mintához nagyon részletes, mindenre kiterjedő, 14 oldalas varrásleírás is tartozik. A szabásminta egy rétegzett PDF fájl, ami azt jelenti, hogy a többi méret elrejtésével csak a kiválasztott, megfelelő méretet fogod kinyomtatni. Az egyes méretekhez, mintarészekhez egy kis táblázat mutatja, hogy melyik oldalakat kell kinyomtatnod, nem kell többet nyomtatni a szükségesnél és nem neked kell kibogarászni, hogy melyekre van szükséged.

Több pólót varrtam a szabásminta alapján, mindet V-nyakkal, 2 éves méretben. A zöld-kék pólót háztartási varrógéppel varrtam, 5% elasztántartalmú pamutjerseyből.

img_20190824_093505a.jpg

A kivágás V-alakja átlapolós, így sokkal könnyebb volt megvarrni, mint a hagyományos V-kivágást, aminél a csúcsra nagyon oda kell figyelni.

img_20190823_180748a.jpg

Ferdepánttal készítettem el az ujjra varrt csíkokat.

img_20190823_150136a.jpg

A póló két oldalán hasíték van, az eleje kicsit rövidebb, mint a hátulja. Ikertűvel szegtem fel.

img_20190823_180810a.jpg

A második pólót interlock anyagból varrtam, ami a bolti bébiruhák puha, 100% pamutanyaga.

agnes_hegedus_6.jpg

A szürke macis pamutanyag egy korábban varrt pizsama nagyon kicsi maradéka volt, de a hátán sikerült a pandamacit ügyesen elhelyezni.

img_20190827_230035a.jpg

Ehhez overlock gépet használtam (fehér cérna volt befűzve :) )

agnes_hegedus_7.jpg

A szürke csíkok itt egyrétegűek, a hurkolt anyag szálirányában szabva, így nem tudnak foszlani.

img_20190827_230012a.jpg

Mindkét pólót maradékokból varrtam, ahogy a saját ruhatáram esetében is megígértem magamnak, a gyerekek ruháit is lehetőleg már meglévő anyagból szeretném megvarrni. 

Szerettem varrni a Game Day Jersey-t. Mivel több részből áll a minta, jól kihasználhatók az anyagmaradékok, amiből többféle is kombinálható. Gyorsan ment, és az eredmény is nagyszerű, jól illeszkedik. Azóta varrtam egy hosszú ujjút is egy nadrággal kiegészítve, pizsamának, legközelebb azt is megmutatom.

A szabásmintának női változata is létezik többféle kosárméretre, mindkettő szeptember 15. vasárnapig kedvezménnyel vásárolható meg a Love Notions oldalán:

Kids' Game Day Jersey (gyerek méretek: 2-16 éves)

Ladies' Game Day Jersey (női méret: XS-5XL)

agnes_hegedus_11.jpg

A Love Notions Sewing Patterns, LLC részére nyújtott tesztelési és affiliate marketing tevékenységért minimális jutalékban részesülők, ha a posztomban szereplő linken keresztül vásárolod meg a Kids' Game Day Jersey szabásmintát.

Ez számodra nem növeli a szabásminta árát. Köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr3315050990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása