gomblyuk

gomblyuk

Ujjatlan nyári egyrészes szabásmintával

2018. július 21. - Ágivarr

Van egy nagylányom, egy nagyfiam, és a létszám nem változott több mint 10 évig. A családban ők voltak az első unokák, így nem örököltünk semmit, minden gyerekruha új és szép volt. Aztán lett három unokaöcsi, így a fiúruháknak könnyen találtunk gazdát. A szebbnél szebb lányruhák meg csak gyűltek és gyűltek.

Titkon reménykedtem, hogy egyszer, majd, később lesz egy kislányom. Igen, egyszer, majd, később, sok év után lett egy...  KISFIAM :) És mi ott álltunk egy szál fiúruha nélkül, de persze nem kívántuk vissza az immár négyszeresen elhordott holmikat. Aztán ez a probléma a fiús barátainknak köszönhetően megoldódott, cserébe könnyes búcsút vettem a lányruháktól. Nagyon keveset tartottam meg, amikből, míg Bubu pici, tudok valamit varrni neki. Ez a két egyrészes is ilyen.

img_20180603_140758.jpg

img_20180721_142053.jpg

Ezt az egyrészest tudtam a legjobb anyagfelhasználással kihozni a két lányka pólóból. Elütő színű szegőgumit használtam hozzájuk, így a pöttyös sem lett túl lányos. Alul patenttal záródnak, így könnyű a pelenkázás, felül bebújós, de szellős kivágásokkal, ezért könnyű felvenni.

img_20180603_140833.jpg


img_20180721_142124.jpg

A szabásmintát Bubu méretei alapján szerkesztettem (86-92 cm magasságra), nagyon egyszerű. Az eleje és a hátulja egyforma, csak az elején nagyobb a nyakkivágás. Alul egy lencse alakú betéttől lesz ülepe, ezt a mintán jelölt részre, a háta lábközhöz kell bevarrni. A két pántot félbehajtva az eleje és háta lábkivágáshoz varrva kész is a gomboláspánt, amibe patentokat ütöttem.

Hátulja:

img_20180721_142258.jpg

Eleje:

img_20180721_142231.jpg

Olyan kis csinos bennük! :)

img_20180615_160530.jpg

A szabásmintát innen tudod letölteni, 86-92-es méretben.

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr3814127423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása