gomblyuk

gomblyuk

Csendes hangoskönyv

2015. november 17. - Ágivarr

Mostanában sok anyuka quiet book-ot varr a kisbabájának, ezért szeretném nektek én is megmutatni a mi ősrégi puha babakönyvünket00

 

Tizenhárom éve varrtam filcből, akkor még szép szabályos négyzetekből állt, mára azonban látszanak rajta a több gyerek által, sorozatosan elkövetett csócsálás, nyúzás nyomai.

A quiet book-ok, csendes könyvek lényege, hogy bizonyos helyzetekben - ügyintézéskor, rendezvényeken stb. - lekössék és csendes, lehetőleg önálló elfoglaltságra csábítsák a kisgyerekeket. Ebből a szempontból a miénk nem is quiet book, bár önmagában csendes (szemben a zizegős, sípolós, zenélős társaikkal); mi az állatok hangjait gyakoroltuk vele. Nyávogás, csicsergés, brummogás, múzás - a krokodilnál ne kérdezzétek, milyen hang kiadására buzdítottam a gyerekeket, mert fogalmam sincs.

Az állatokat kézzel, könnyen felismerhetőre rajzoltam (a valóságtól messze elrugaszkodva), színes filcből vágtam ki és eltérő színű filcnégyzetekre varrtam őket, többnyire varrógéppel. Ferdepánttal szegés, tépőzár.

Most, hogy visszaszereztem, elteszem emlékbe az első pár babazokni és az első mini rugdalózó mellé.

Szívesen újrarajzolom és felteszem ide az állatokat (vagy más állatokat is), ha valaki kommentben kéri!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr714095207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása