gomblyuk

gomblyuk

Ann Kelle babám - a fiúbaba

2018. január 13. - Ágivarr

Zoe életre kelt Ginger alkatrészeinek segítségével. :)

Tavaly novemberben elkészítettem Elle babát, a nagylányom "mását", most pedig elkészült a nagyfiam is kicsiben. Hasonlít?

mde

Ez egy régi kép a fiamról, azóta nagyon sokat nőtt és változott (például nem festi magát), de a színei, a karaktere megmaradt.

2010 09 17 Nóri szülinapja (7)

Zoe babából felhasználtam a fejét és a végtagjait (az arccal azonos bőrszín miatt). Ginger babának pedig szükség volt a kék ruhájára, egy kék masnijára, a csíkos nadrágjára és a tornacipőire.

Először is levágtam a kontyot a fejről, és kicsit igazítottam oldalt is a frizurán.

Zoe Ginger Ann Kelle boy doll (0)

dav

Szétvágtam a fej+test részeket úgy, hogy legyen varrásráhagyásom.

dav

Összevarrtam a hátulja barna fejet és kék ruhát, letűztem.

dav

Az eleje annyiból volt nehezebb, hogy a kék ruha V-kivágású, Zoe eredeti ruhája pedig kerek nyakú, de szerettem volna elkerülni, hogy Ginger fehér bőre kandikáljon ki az egyébként barna bőrű Zoe ruhája alól. Több barna bőrfelület nem volt, ezért felhasználtam Ginger kék masniját.

dav

dav

dav

A lábakat is szétvágtam, összevarrtam a megfelelő színű részeket.

dav

Ezután már mindent ugyanúgy csináltam, ahogy Elle babánál korábban leírtam. Hogy még fiúsabb legyen, készítettem a feje búbjára forgót, barna szaténszalagból. Ezeket a 20-30 cm-es  szalagokat a bolti ruhák vállából vágtam ki (mármint azokéból, amiket megvettem). :) Felhasználtam már pl. egy kislánynak készült táskához is.

Mivel fiúbaba, sokkal inkább rosszcsont. :)

dav

 

Making a boy doll from Ann Kelle’s Girl Friends dolls Zoe and Ginger.

Köszönöm, ha megosztod azokkal, akiket érdekelhet a varrás! Az újabb bejegyzésekről értesítést kapsz, ha feliratkozol! Jó olvasgatást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr9014091743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása