gomblyuk

gomblyuk

Lányos, virágos pizsama

2018. február 10. - Ágivarr

Olyan is előfordul néha, hogy meglévő ruhát klónozok. Van a lányomnak egy Women's Secret pizsamája, kiterítve néhány téglalap. Ez a kedvence, ezért varrtam neki még egy ugyanilyet.

Pizsama (2).jpg

Pamutvászonból készült az eredeti, így kiterítettem és megmértem. Ilyenkor minden kis apróságot érdemes megmérni, hogy a lehető legpontosabbal lehessen megrajzolni a szabásmintát.

Mivel csupa derékszögű meg párhuzamos vonalakból állt az egész pizsama (kivéve az ujját), közvetlenül az anyagra rajzoltam (szaténszövésű pamutvászon) a szabásmintát.

dav

A rózsaszín anyagból nagyon takarékosan kellett szabni, a nadrág végére muszájból került mintás szegély.

dav

A szegélyek mind kétrétegűek, a végükön nincs varrás.

A nyakkivágás az eredeti pizsamán is más színű volt. Nagyon szép megoldás, de igencsak anyagigényes. A mell alatt a szalagnak külön réteg anyagból varrtam házat, a pizsama színén két függőleges gomblyukon bújnak ki a szalag végei.

dav

A mintás anyagot eredetileg ágyneműhuzathoz vehettem, 2 méter széles volt. Magamnak is varrtam belőle egy pizsamanadrágot, és egy másik rózsaszín anyagból varrtam rá szegélyt.

Méretezett rajzot is készítettem a pizsamához, ami alapján megszerkesztheted. A felső mellbősége 106 cm, a nadrág derekán maximum 100 cm csípőbőség fér át, de vigyázat, ez nem rugalmas anyag! A képen a modell mellbősége 90 cm.

Gomblyuk Pizsama eleje-háta

Gomblyuk Pizsama ujjaGomblyuk Pizsama nadrág és derékpánt

 

Cloning my daughter's favourite pajamas.

Köszönöm, ha megosztod!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr1314091753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása