gomblyuk

gomblyuk

Cumikendő

2018. április 16. - Ágivarr

Bubu még a kórházban, a kórháztól kapott egy kis lila cumit, amit kifejezetten koraszülötteknek alakítottak ki. Bár azóta sem szokott rá semmilyen cumira, akkor és ott megnyugodott vele például a vizsgálatok alatt. Szerettük volna hazavinni emlékbe, de sajnos nem lehetett, kellett más pici babának is. Egy koraszülöttekre szakosodott webáruházban azonban megtaláltuk, és beszereztünk otthonra is. A lila a legkisebbeknek, a kék és zöld 30-34 hétre született babáknak való.

0 Cumik (2)

 

A peremen a kis kivágás a baba orrocskája mellett a mindenféle légzést és táplálást segítő csövecskéknek ad helyet, hátul pedig van egy kis négyzet alakú nyúlvány, amiről - azon kívül, hogy meg lehet fogni - fogalmam sincs, mire való.

Mivel tömör szilikonból van, méretéhez képest elég jelentős súlya van, és ha kicsúszott a baba szájából, le is esett minél mélyebbre...

Ezért találtam ki hozzá egy kendőt. Hasonló cumi felfejlesztésére láttam korábban a neten egy olyan megoldást, ahol plüssállat szájába varrták a kis négyzetet. Ezt a kendős megoldást azonban én dolgoztam ki, ha valahol hasonlót látsz, az vagy a bejegyzésem után készült :) vagy a véletlen műve! Másféle, karikafogantyús cumi + előke kombinációt is láttam már, de itt és most konkrétan ez a fajta cumi a lényeg.

A kendőhöz két textilnégyzetre van szükség, én 24×24 cm-es mintás pamutvásznat és egyszínű bébiplüsst használtam. Kellett még műanyag patent és persze cérna. A képen két cumikendő hozzávalóit látod.

1 Alapanyagok (1)

A két réteget színt színére fordítva összevarrtam, egy kis rést hagytam. A sarkokat visszavágtam. A résen keresztül kifordítottam, a sarkokat, éleket eligazgattam, keskenyen letűztem, ezzel a nyílást is zártam.

A kendő egyik csücskébe beütöttem a patent egyik felét.

2 Kendő (2)

A patent másik felét a cumi rejtélyes nyúlványába erősítettem bele.

3 Cumi (4)

3 Cumi (1)

Ezzel a kendő és a cumi összepatentolható, de külön mosható (én a cumit mosogatószerrel mosom, nem dobom be a kendővel a mosógépbe). Amikor olykor Bubu szájában volt a cumi, a kendőt a plüss oldalával a hasára terítettem, így, ha ki is esett a szájából a cumi, nem pottyant le, a kendő megfogta. De kibukott tej, nyál, bármi egyéb szájon át távozó babatermék hirtelen letörléséhez is kéznél van, jó nedvszívó.

4 Cumikendő (1)

4 Cumikendő (3)

Most is megvan, időnként meglóbálja, vagy a fogait edzi rajta.

Nem, nem esik ki a patent sem a cumiból sem a kendőből. :) A KAM patentok nagyon masszívak, a ruhákból sem esnek ki soha, most sem fognak.

Mivel mindenbe ezt a patentot ütöm, amibe egyáltalán patent kell, minden mindennel kompatibilis mint a LEGO, és így érdekes képződményeket lehet létrehozni...

My son's home made pacifier cloth.

Köszönöm, ha megosztod!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr7214091765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása