gomblyuk

gomblyuk

Dinnyeszezon

2018. május 21. - Ágivarr

Fél méter anyagból sok mindent ki lehet hozni! Ebből a dinnyés pamutjerseyből varrtam egy pólót és egy kisnadrágot 86-os méretben, egy száras alsót 176-os méretben, és a maradékból applikáltam egy bodyra.

Melon pattern fabric.JPG

Anyag és kép: bubulakovo.hu

A pólót a szerkesztett body alapján varrtam, erről a cikksorozatot ezzel kezdd!

Baby tees

A kisnadság szabásmintáját az Ottobre 2015. nyári számából vettem, kissé leegyszerűsítettem.

Ottobre 2015 nyár.JPG

Itt még gumi nélkül:

Baby shorts

A fiú alsónadrágot szintén az Ottobre alapján varrtam, a Family (eddigi egyetlen, 2017. novemberi) számban van egy szabásminta hozzá. A 3 cm széles sötétkék gumit fedőzővel varrtam a derekára, de ikertűvel ugyanezt az eredményt lehet elérni.

Boys undies

A maradék cafatok közt találtam még egy egész motívumot, amit ráapplikáltam Bubu egyik bodyjára, pont úgy, ahogy az állatkás pólók esetében.

Melon applique

Mindenki szerint nagyon cukik a ruhák, egyedül Bubut hagyják teljesen hidegen...

Bubu summer

 

Half a metre of fabrics is enough for so much!

Köszönöm, ha megosztod!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr1514091773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása