gomblyuk

gomblyuk

Nyári felső katicákkal

2016. április 24. - Ágivarr

A hétvégén ujjatlan felsőt varrtam, szabásminta nélkül. Megmértem a lánykám mellbőségét, a válla szélességét, hogy kb. meddig érjen a vállpánt, a kivágás szélességét és mélységét. Kicsit A-vonalúra szabtam ebből a kedves katicás anyagból. Lányom szerint kislányos, de azért tetszett neki. Szép emlékeket idéz: katica volt a jele az óvodában. :)

2016 04 20 Katicás (2).JPG

Katicás pamutvászon és fehér ferdepánt - ezeket használtam fel, és még két kis darab gumit.

DSCN5231

DSCN5227

A nyakkivágást addig igazgattam az ollóval, amíg a lányom feje pont belefért. :) Összevarrtam a vállakat, ezután következtek a ferdepántok a karkivágásoknál és a nyakkivágásnál. A ferdepántot magam készítettem, a zsebes tárolónál leírt módon. A nyak szegését a háta közepénél kezdtem és itt is fejeztem be, összevarrva a pántot. Ezután jöttek az oldalak, végül az alja felhajtása.

2016 04 20 Katicás (1).JPG

Az elejébe a mell alá, a hátába kb. ugyanebben a magasságban középre, cikcakköltéssel bevarrtam egy-egy darab gumit, hogy egy kis formát adjon a felsőnek.

Bár sütött a nap, mégis hűvös volt a fotózáskor, jól jött a piros kardigán. :)

2016 04 20 Kaicás.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr5014095259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása