gomblyuk

gomblyuk

Állatkás pólók

2018. november 14. - Ágivarr

A hálózsák maradék anyagából varrtam még két pólót, egy kék és egy zöld pöttyöset, ellentétes színű ujjakkal és applikációval, ezek rajzát a bejegyzés végén letöltheted!

A szerkesztett body szabásmintája alapján kiszabtam a részeket. Ha több anyagom lett volna, kicsit hosszabbra szabtam volna a derekát, de csak ennyi maradt. Szerencsére jön a nyár!

01_cutting_out.jpg

Rajzoltam egy zsiráfot és egy elefántot. Nézelődtem a neten, de végül inkább megrajzoltam a benyomásaim és saját elképzeléseim alapján őket. Kis egyszerű, gömbölyded babaállatkák lettek. :)  Átmásoltam kétoldalú ragasztófátyolra, és rávasaltam egy-egy maradék anyagdarabra őket.

02_applique_4.jpg

Papírostul kivágtam az állatokat, az elefánt fülét is az ellenkező színből.

02_applique_5.jpg

Lehúztam a papírt, és felvasaltam őket a pólók elejére. Zsinórból farkat is csináltam az állatoknak.

02_applique_6.jpg

Kicsi öltésekkel körbevarrtam a mintákat, rögzítettem a farkakat. Szemet is “hímeztem” a varrógéppel.

02_applique_7.jpg

A nyakkivágásokat és az ujjak végét elszegtem, és a borítéknyakú bodynál leírtakkal megegyezően megvarrtam a pólókat.

03_binding.jpg

Könnyű, nyári pólók lettek, a zöld szegő pedig végre elfogyott…


05_applique_tee.jpg

Az elefánt és a zsiráf rajzát innen tudod letölteni: Elefánt és zsiráf

Tees with animal applique for toddlers.

A bejegyzés trackback címe:

https://gomblyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr1614372333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása